IT och påverkan

Skönt med teknik. När den fungerar är det guld. Att invänta 5 uppdateringar när man startar datorn efter att den sovit i 5 dagar är inte Så inspirerande. Tänker att jag skall göra det sen ist. Men inser att tiden det  tar är likadant oavsett när jag gör den.
Säger ok och sitter o njuter av utsikten. Lugnet. Men jag är ju på jobbet. Frustrationen kryper på. Finns en knapp som heter Stopp. Ska jag  😱🙈.
Yes efter 20 min tänkande dator blev det Stopp. Men den kör igång nästa uppdatering automatiskt 🤣🤣.

Jaja man får se det som hälsokontroll. 
När allt var klart behövde datorn göra en omstart. Herregud 😴😴😴😴😴😴😴.

Totalt tog min dator 60 min för sin hälsokontroll. Ungefär som oss människor.

Jag är glad att jag 😱 valde att pyssla om min dator ist för o trycka på snoozzz knappen  💞