Ta tillvara på allt

Ser hyllningar på tv o sociala medier till 
Lill-Babs. Det väcker många tankar. 

När ngn går bort eller blir svårt sjuk minns vi så mkt saker. Jag vill att varje sak som sker väcker tankar hos oss. Är vi tillräckligt måna om varandra när vi lever? Visar vi tillräckligt med uppskattning?
Om inte- Det är aldrig för sent att ändra på sig. För idag är bättre än sen. För idag vet du imorgon är oskrivet.

För när Döden kommer på besök är det
försent. Och han tar-lämnar aldrig tillbaka.

Jag längtar till mkt när jag är sjuk. När jag är frisk tar jag mkt för givet o väldigt snabbt glömmer jag längtan jag haft.
Just nu längtar jag efter ;
- promenad
-sol
- nypressad juice
-räk o avokado sallad
-träna
Men ist blir det Ipren o nässpray o lite frukost.

Klagar inte, snart frisk. Och då ska jag lägga tid o få ovan saker.

Idag ska jag läsa lite och bara lata mig frisk.