Pappa - 1 år idag av saknad

1 år sen du lämnade oss alla. Idag valde jag att umgås med de som ger mig energi o skratt .


Vi var uppe och lämnade blommor till dig i Minneslunden. 

Funderade en stund på dagen du somnade in. Läste mitt blogginlägg från den dagen och kommer ihåg känslan.

Du är så saknad pappa. Om du visste hur mkt jag saknar våra samtal. Men jag saknar inte dig när du var så sjuk. Det är det jag minns idag. Dig frisk och är glad.
Din humor är min o det är jag glad för. Din syn på livet var att alltid vara tacksam och glad. Det har jag i mig. Sitter och ler när jag skriver för även om du saknad oss så mkt har du gett oss så mkt härliga minnen.

Skulle jag få välja min far av alla människor som fanns skulle jag lätt välja dig.

Du har gett mig en attityd som jag verkligen är nöjd med. Inget är för svårt. Allt går att lösa. Det finns inga problem bara härliga utmaningar.

Jag är säker på att du följer allt vi gör. För du såg till att din dag idag blev en solig dag. Det var skönt.

Caily var med och lämnade blommorna idag. Hon så snusförnuftigt som alltid. Varken Roland eller Tuss kommer tillbaka. Typ aldrig. Vi tittade mot himlen och luktade på blommorna. Jag är säker på att du kände doften.

Saknad nu och för alltid 💖.