Förhållanden

Ger mig och mina tankar in i ett ämne som fascinerat mig lite idag. Jag vet säker. Jag värderar säker. Jag ser säker. Insåg idag att vi nog ser samma saker utifrån på olika förhållanden men att insidan är så otroligt olik det utsidan visar.


Vad är ett bra förhållande. 
Vem bestämmer vad som är bra. 
Jag tror det finns en viktig sak och det är de två som har ett förhållande. Det som dom anser är viktigt och bra är det.

Inser att den lycka och kärlek vi alla vill ha är ngt vi alla måste jobba för.

Jag tror att rätt tidpunkt gör att rätt personer möts.
Jag tror att alla förhållanden har en gnista. 
Föder man inte gnistan dör den.

Jag tror att förtroende och respekt är viktigt. Inga lögner eller nedlåtande kommentarer gör en grund stadig att stå på.

Skulle kunna skriva mkt men dagen gav mig ett leende och en resa genom livet som gått. Skrattade gott.

Jag är ödmjuk och tacksam för att min kärlek kom till mig på rätt stund i livet. Jag vårdar honom som den diamant han är för mig 💖.

Du som känner att det är lite skakigt i förhållandet. Fundera - är hen personen jag vill leva med. Om ja de till att gödsla så växer det du sår 💖💖💖💖.