Slutet är bara början

Precis sett en film om en tjej som älskar att surfa. En haj biter av hennes arm och hennes kamp tillbaka.

Tårarna rinner men mkt i filmen ger en tankvärda funderingar. Jag tror alltid att allt som händer har en mening.
Så tror hon också.

Slutet är bara början. Är det så? Ibland tror man att livet skall gå under för att ngt tråkigt händer.
Man skiljer sig. Blir bedragen eller sviken. Personer gör så att man tappar sitt förtroende för dom. 
Men oftast kommer ngt bra ur det. Man lär sig värdera nästa förhållande mer. Söker efter andra kvalitér på sin nästa partner.

Man kanske inser att lögner som funnits gör att man värdesätter sig själv och sanningar mer.

Man växer. Blir tryggare. Vet tydligare vad man vill lägga sin tid på och inte.

Tänk att ha 365kr i sin plånbok. Oj vad man får fundera på vad som är ens största behov. Samma sak med livet. 365 dagar. Vill jag använda dom till förhållanden som är sisådär. Eller slösa tid på ett tråkigt jobb.
Åka en bil man hatar. Umgås med vänner som tär på en. Åka till platser man inte vill till men åker för husfridens skull. Går på bio man inte känner för. 

Jag vet att jag ofta tänker på mina val. Ofta är jag riktigt nöjd. Har inte alltid gjort så aktiva val som nu. Men nu väljer jag åt mig.

Vi alla har lätt för att tycka saker om andra. Tycka saker är konstiga eller fel. Jag har en i min närhet som verkligen visar *gammalkärlekrostaraldrig* jag gillar det uttrycket. Och det jag gillar är att man gör det man vill och tror på oavsett vad omgivningen tycker och tänker
 Genom att man tror på det man gör blir man stark.
Och du vännen-du är stark och överlever mkt😍.

Varit hemma sjuk i 2 dar. Fått en bra hög medicin. Mår mkt bättre så imorgon jobb igen.

Målet är att träna i helgen. Så du friskhet kom till mig 100% nu 🤗🤗🤗🤗.