Kalender đŸ€”

Jag har alltid gillat pappers kalendern bÀst. Förra Äret anvÀnde jag planado i min telefon. Tyckte det gick bra. Men nu har det skurit sig lite. Jag har 2 telefoner. TvÄ mail. Bokar in jobb saker i en outlook kalender o privata i planado.
Ett tag hade jag bÄda i bÄda men det blev stökigt.
SÀrade pÄ det igen. I dag skulle jag titta pÄ veckan som kom. Hade 3 saker planerade i v efter 1730. O alla dagar ngt planerat pÄ jobbet vid 1530-1600. Nackdelen insÄg jag dÄ att frÄn 1700 pÄ tisdag hinner jag inte pÄ nÀsta sak 1730 i TÀby o sÄ fortsatte v. Inget man kan Àndra. Ngn dag fÄr jobbet justeras om det gÄr o ngn dag det privata.

Men sÄ hÀr vill jag inte ha det. Bokar in i den telefon jag har med mig, sÄ dÄ kan privat bli i jobb o tvÀrtom.
En lösning Àr en telefon ist för tvÄ men jag gillar att skilja pÄ jobb o privat.
NÀsta sak Àr att gÄ tillbaka till min papperskalender. Tror det Àr en bra idé.
Drömmen vore att ha en flik i kalendern sÄ man la in jobb o privat olika. O pÄ översikten sÄg man allt om man tittade.
Outlook Àr en variant att ha pÄ bÄda telefonerna men jag gillar inte den översikten.
Usch vilket I-landsproblem 😂😂😂.
Äsch tror jag skippar kalendern. O bara gör det jag kommer ihĂ„g. Vore en skön variant.
Har bokat Skifs i oktober. TÀnk om jag missade det. NÀe fÄr sÀtta en bÀttre rutin pÄ mitt liv.
Kanske strunta i att dela livet i 2 delar. O lÀgga in allt i en.
Men varför kan inte Outlook se ut som jag vill i översiktsbilden?
PÄ datan gÄr det ju bra. Men i telefon. Suck.