Semester och nytt jobb.

Trodde alla visste att jag skall byta jobb. Tycker jag sagt det högt och skrivet här,ofta☺. Men ngn hade jag missat. 
N snart hemma i Märsta så då blir det fika☺.

Nu har jag 2 veckor semester. 2 veckor jobb. 1 vecka sem sen dags för nytt jobb.

Har gjort en del nytta i helgen. Imponerad av hur min dotter o sambo fixar med sitt hus. Blir så himla fint.  Caily fick ny säng o nu är det riktigt mysigt i hennes rum. Hon såg så nöjd ut.

Tog med lilla hjärtat hem ikväll. Hon får vara ledig från dagis imorrn o mysa med mig. Är det fint väder blir det långpromenad.

På kvällen dags för löpkursen igen.

Jag har så himla svårt att bara vara 🙊. Så nu har jag bokat onsdag till min bara vara dag.

Såg kort idag på Izas blogg. Det är skoj att hon skriver o lägger upp kort. Så fin tjej. Snart dags för dop💕.

Har deklarerat idag. Nu bara pappas deklaration kvar. Får bli i påsk.

Ska nog köpa nya gympadojjer imorrn. Tror det är dags💪💪.

Snälla-låt värmen komma nu när jag är ledig🌞🌞🌞🌞.

Saknar min farmor ofta. Så bilden nedan är bra☺.