Känslor .

Visst är det otroligt hur humöret kan svänga. Ibland deppig,ibland less,ibland negativ. 
Näe det där kände jag inte igen☺. Känner mig oftast positiv till livet. 
Var hos min BT i fredags. Så guld att gå till henne. Hon ser saker jag själv tolkar helt annorlunda. Vi pratade om en sak. Jag berättade hur tydlig jag varit o att motparten ändå inte fattat. Jag berättar exakt o hon ler. Du tror du är tydlig men du säger -är det verkligen?
I motpartens ögon är det verkligen rätt.
 
Ja jag får vara ännu tydligare o har fått tips på hur jag stänger dörren till fri tolkning på det jag säger.
 
Idag försov jag mig 😂. Men allt har en mening,blev löpning ist för Niklas pass.
Var helt rätt eftersom jag fått i läxa att löpa 2ggr denna v o i morse var det noll gånger. Så det blev löpning med backträning. Och imorrn blir det igen.
 
Har haft fullt upp i veckan och varit dålig på att svara i telefon o på mess. Skall skärpa mig o ringa K och N imorrn.
 
Skrivkursen började igår. Känns jättebra. Har inte hunnit alla uppgifter idag,haft fullt upp men nu blir det ngn timmes skrivande.
 
2 veckors semester. Telefon avstängd för första gången på mkt länge. 
 
Skall bara göra saker jag har liggande privat. Känns bra. Sen jobba 2 v och 1 v sem igen,förhoppningsvis blir det värmen då. Beror på hur min pappa mår lite.