Vardagar

Livet rullar på. Även om jag vet,tänker osv på att bryta mönster är det så lätt att bara glida me o tänka-imorgon☺.

Jag fick lite hemläxa av min Bv sist. Dags o ta tag i det. 4 rutor jag skall fylla med ord. Har kommit på en hel del faktiskt. Tror 2 rutor blir fulla o 2 med väldigt få ord i.

Haft fullt upp så jag har inte varit hos pappa lika mkt i år som jag brukat varaa o även nu gärna velat. Men så är det. O inget jag kan påverka just nu. Skönt att veta att han saknar mina besök,han frågade i söndags om jag sagt upp bekantskapen med honom. Jag var där förra v så han har inga stora krav heller 😂😂😂😂. Mkt vill ha mer så är det .

Hittat en bra serie att kolla på så det blev sent igår☺.

Om man vill kan man hitta saker o meningar i allt.
1707 tolkar jag som 2015. Vi får väl se☺.

Fullt upp på jobbet. Möte hela dan igår o nästan hela idag. Så när ska man hinna jobba☺?

Tisdag o denna veckas gulddag. Åker hemmifrån,jobbar, kommer hem o det är nystädat😊😊😊. Bättre kan det inte bli.

Tänk på Dig idag o gör ngt du vill o gillar. Det ska jag göra☺. Känner att jag behöver det.