Tandläkaren. Pendla.

 
Varit hemma nästan 2 v. Böjade jobba igår. 
 
Började med tågförseningar både dit o hem😐.
 
Träffade min chef för avstämning på vad jag skall fokusera på innan jag slutar. Fick ett nytt uppdrag😂😂. Men roligt att hon har det förtroendet för mig fast jag har sagt upp mig. Hon är en riktigt bra Chef,synd att hon inte varit min chef längre,hade varit roligt. Givetvis kommer jag leverera ända in i kaklet,sån e jag☺☺.
 
Idag var det tandläkarbesök igen. Nu är själva rotfyllningen klar,sen bara en krona på det. Gissa om man blir fattig men så är livet,pengar in och pengar ut. Fick beröm för att jag var så duktig. Han är go min tandläkare,tur det eftersom jag inte gillar o gå dit. Jobbigt att sitta o gapa,kan inte andas. Vatten rinner nerför strupen o bitar från tanden. Händer o tussar o verktyg i munnen. Käken går nästan ur led. Läpparna torra. Vem gillar det?? Inte jag☺.
 
Nu på g till jobbet. Solen skiner o jag mår bra👍👍.