Ledig och lördag

Det har varit en intensiv vecka. Möten, information, uppföljning osv. Nu vet alla vår nya organisation. Dock är allt inte förhandlat klart. Onsdag blir det förhoppningsvis klart. Så håll ut ☺.

Min syster har fixat så fint hos min pappa i veckan. Nu känns hans rum på boendet äntligen som ett hem.
Igår åkte hon o min svåger till mallis. Men innan dess var dom med o lät min systerdotters hund somna in. Hon hade cancer. Självklart är dom otroligt lessna, men michan har en bebis i magen så hon borde inte få vara lessen 💓.
Man brukar säga att när en bebis kommer till familjen lämnar ngn annan.

Åkt bil i veckan så skönt.

Caily har varit hos Håkan 2 kvällar jag hann krama henne den ena kvällen hon är så go.

Ingen träning alls denna vecka, dj...jobb som får mig att prioritera så fel. Men idag kör jag med Niklas ute. Ska bli skönt.

Nya hyresgästerna flyttar in idag så vi städade lite igår.

Pappas fd sambo är hemma ngr dagar skönt så kan jag lägga fokus på lite annat.

Och kom ihåg-
allt sker av en anledning, jag tror på det även om man tycker mkt är jobbigt så blir framtiden alltid ännu bättre om man har sin positiva tro kvar.
Mina SC är grymma, gillar läget, ler o ser framåt. Tack för det ger mig en grym styrka.

Ha en riktigt bra lördag.