Meningen med livet?

Ofta när jag känner mig riktigt nöjd händet ngt som tar ner mig på jorden igen. Är det meningen att man måste känna sig som om man alltid har något man måste jobba mot för att må bra.
Tänkte verkligen Gud så när han skapade världen att man aldrig får sitta helt nöjd?
 
När jag lutar mig tillbaka vågar jag aldrig känna mig trygg o lita på att allt fortsätter som det skall, inte för ngn. För det kommer alltid en liten sten på vägen som lätt rullar på o kan bli till ett berg i ens väg om man inte är stark,pigg o orkar slåss för det man tror på.
 
Jag vet att allt blir bra bortom berget☺.
 
Varit trött i 2 dagar o vaknade imorse, förkyld😐.
 
Så utifrån den positiva syn man skall ha tänkte jag, tur att det är idag o inte på torsdag när vi skall till Berlin☺.
 
Idag kom Michan hem me sin bebistjej. Sööööt.
 
Önskar alla en riktigt fin dag💖.