Vemma

Nu har jag kört i en vecka. Tycker att jag har läst på, kollat lite på olika filmer dom har, installerat appen som ger mkt ändå lär jag mig nya saker varje dag.
Skall göra vitkålssalladen idag den ser god ut. Har inte följt appens meny exakt utan gått på vad jag kan äta. Kollade igår hur mkt kyckling jag hade i lådan o det var för lite. Jag är inte hungrig så jag trodde jag åt för mkt men det är som dom säger att äter man var 3:dje timme känns det bra. High carb dagarna, bara haft 2 än så länge, då kör jag shaken mixad med frysna bär både till frukost, mellis o lunch. Gott o lätt.
Nu in på vecka 2 med friska tag, 4 v har jag shake till. Går det med denna fart är det skoj o kanske ett 4 v pkt till behövs ☺💪💪.
Jag har inte tränat så mkt jag hade tänkt men jag har fått minus på vågen o det känns bra.