En helt vanlig söndag

Vaknar,vänder mig om. Ser på han som är min man. Ler. Alltid lika lycklig att vakna vid hans sida. Han vaknar,skall jobba.
Jag somnar om.
Vaknar igen o inser att snart kommer besök. Mitt minsta barnbarn o hennes kompis kommer o skall göra tårta.
Klär på mig, åker ner till Ica o handlar. Kommer hem o dom små är här.
Bygger koja.
Bakar tårta
Fixar pinnar som skall bli ...
Tar fram o ska äta tårtan. 🤔. Tror det var roligare o baka än äta.
Sen skjutsar jag hem dom små. Caily skall på kalas hos en kompis. 
Åker till Sollentuna o köper skor till mig. Jättesköna o fina.
Kommer hem. Min kärlek har slutat jobba o är hemma.
Vi tar en kort promenad 🙈😅😅14 tusen steg. Åt gott på Våfflan. Märks verkligen att det är nya ägare.
Köpte 2 ljus o tände i Minneslunden för mamma o pappa.
Var riktigt varmt ute hela dagen.
Fick finbesök på kvällen.
Nu är dagen slut o som vanligt känns det som tiden bara springer iväg. Hinner knappt ngt 🙈😅.