Testad

Ja gudarna ska veta att jag testas. 
Känns som ngn vill se hur mkt jag klarar av. 
Se var min gräns är. 
Finns det en gräns i sorg? Är det inte bara så att vi alla hanterar saker olika?
Jag ägnar mkt tid hos Mamma nu men det finns bevisligen fler som vill ha min närvaro. Vad kommer efter detta?
Hanterar det inte jättebra. Äter godis hos mamma. Magkatarren skriker. Tar en samarin när jag kommer hem o 1 när jag vaknar.😂😊
Livet går vidare. 
Fast just nu känns det som vi pausat lite för att se vilken väg mamma väljer. Kämpa eller himlen.🤔
Ingen vet hur morgondagen ser ut.
Hittade en bra text. Men just nu förstår jag inte alla backar som finns uppåt. Kanske vänder dom neråt ngn gång.
Allt har en mening stod det o så brukar jag me tänka men nu undrar jag....

Mitt inre visar hur jag mår och mitt yttre verkar utstråla ngt annat.
Min syster så häromdagen- herregud vilken energi-vart får du den ifrån????