Att klaga

Vad hjälper det att klaga? Ingenting. 
Man blir bara sur o deppig. O problemet kvarstår.

Allvarligt. Jag kan lätt klaga men är mer praktiskt lagd. Känns tur ibland.

Vi har en ny bil. En Ford. 
Lämnade på verkstan igår. Bromsskivorna måste bytas säger dom. Helt slut. 
Ni får betala 🤣🤣🤣. En ny bil ! Garanti? Näe det är bara på de första 150 milen 🤣🤣🤣ja säkert hoppas verkligen ingen ny bil har bromsskivor som är slut efter 150 mil!!!!!

Vi har nu ett ärende hos kundtjänst för bedömning om  det går på garantin eller ej. Det är 2-5 års garanti på reservdelar ?? Vad är bromsskivor??

Jaja jag ska inte klaga. Dom tog in bilen 07 o hann inte titta på den förrän 15 så vi hann få vara med på att dom inte bytte. 

Tänk om dom bytt. Jag kommer dit o ska hämta. 6 800:- säger dom då hade nog jag svimmat.

Vi köpte ny bil för att slippa detta..........

Så klaga hjälper inte. Action ger mer tillbaka. Ford ni kommer aldrig glömma mitt namn 🤣🤣🤣💕💕

Jaja värre saker händer 👍👍.