Intressant

Ficj tips av min dotter om en app. 
Space.
Den visar hur mkt man använder sin telefon och till vad. Ger glada tillrop- du igen!?
Har du inget annat för dig ? 😱😅.
Det bästa var igår kväll. Jag satt på att inga aviseringar skulle komma mellan 21-07. Då fick jag positiv feedback ❤.
Ser att jag använder mitt bankid flitigt då jag använder denna telefon till arbetet också blir det en hel del 😊.

Ny dag och fick härligt sällskap igår av barnbarnen. Jag passar på så fort jag får låna o snusa lite. Sommaren är en mysig tid för dom. Mkt ledigt o vi alla i deras närhet vill låna. Tror dom är lediga 6-9 V i sommar. Det är den enda fördelen med separerade familjer. Finns många semestrar att vara med på.

Själv jobbar jag 2 v sen semester igen. Skönt o dela upp lite. 
Ägnat en hel del tid åt min mamma på semestern. Hon frågade i söndags - hur länge har du semester egentligen? 😂😂😂😂.

Nu dags o börja fixa lite. Snart vaknar dom små hjärtana o vi drar till deras mamma o sen blir det jobb för mig.

Idag skall jag till läkaren. Han har efter 1 års mixtrande med ny medicinkombo för min sköldkörtel ännu inte hittat rätt. Så dags o se om det finns en plan B.

Du som är lite låg idag. Glid till en spegel. Tänk på hur djävla bra du är o hur vacker du är. Ingen annan är som just DU ❤❤❤❤.