2017 årsbokslut

Då har vi lämnat 2017. Reflekterar på året som gått. För att sedan stänga det helt. Ta med mig erfarenheterna men låta saker som dränerar energi stanna kvar 2017.

Året gav mig saker jag helt ärligt aldrig trodde jag skulle få uppleva. Både privat och på arbetet. Både bra och dåliga saker, precis som vanligt 😊.

Det har gett mig många utmaningar. Mkt tid att använda mina tankar på mitt sätt;
1. fokusera här och nu
2. lev i din påverkan. Det jag inte kan påverka ältar jag inte
3. fokusera på sömn i sovrummet, tankar som vill in placeras på bänken utanför. Finns dom kvar på morgonen hanteras dom

Dom här 3 sakerna har gjort att jag överlevt mkt. Och att jag gjort det med ett leende. Kanske inte alltid i hela mig men alltid i en del av mig.

Jag stänger nu 2017 helt och ber att 2018 blir ett positivt år med många härliga stunder.

Jag vet i alla fall att det 2017 lärt mig är bra saker att ha i bagaget och jag kommer förvalta mina lärdomar bra.

Jag vet att allt har en mening. Men ibland tar det ett tag att förstå den.

Löften för 2018 är inga alls. Ngn sa att dom ändå glöms i februari 😅😆.