Otroligt đŸ€ŁđŸ€Ł

Skumt hur livet Ă€r. NĂ€r jag jobbar lyckas jag oftast hamna i ett jobb som krĂ€ver mkt. SĂ„ kĂ€nner sĂ€kert mĂ„nga av oss. Det finns alltid mkt att göra.  Jag har jobbat otroligt mkt i hela mitt liv. Jag gillar det. KĂ€nner en otrolig positiv energi nĂ€r det finns problem att lösa. Nöjd nĂ€r det Ă€r löst och vet att det alltid finns nya utmaningar runt hörnet.
Jag har Àven nÀr jag arbetat hunnit prioritera det som Àr viktigt i mitt privatliv. Aldrig kÀnt dÄligt samvete för ngt. Varit medveten om att det jag gjort Àr aktiva val jag sjÀlv valt att göra.

Nu Àr jag mellan arbeten. Och dagarna flyger ivÀg. Jag vÀljer det jag vill göra och gör det med glÀdje. Det som jag mÀrker Àr att jag kÀnner mig lugn. Ingen stress för framtiden. Tar allt med den positiva tron pÄ livet jag har. Framtiden Àr ngt man inte kan pÄverka. Det man kan pÄverka Àr hur man Àr förberedd för det som kommer. Jag Àr positiv ÀndÄ in i hjÀrtat. Har alltid varit och kommer förhoppningsvis att vara sÄ.
Jag trĂ€ffade en kille pĂ„ arbetsförmedlingen. Han berĂ€ttade för mig vad som gĂ€llde nĂ€r man Ă€r mellan jobb. Vilka villkor det finns och vilka mĂ„sten. Jag hade gjort allt man skall redan. Han log lite o frĂ„gade vad min styrka var. Jag sa att struktur o administration Ă€r ngt man kommer lĂ„ngt pĂ„ och att kommunicera med omvĂ€rlden. Han log Ă€nnu mer och sa  -Jag Ă€r nöjd. Är du? Absolut. SĂ„ dĂ„ var ytterligare en sak klar. AF mötet.

Nu den stora frĂ„gan. Vad vill jag bli nĂ€r jag blir stor? Sökt ngt jobb och Ă€ven en utbildning. Lite utanför mitt omrĂ„de / min trygghetszon. Men vĂ€rlden Ă€r ju till för att levas i och att lĂ€ras av. SĂ„ utmaningar vill jag ha. FĂ„r se vad det blir .
En stor del av min tid nu gĂ„r Ă„t till min mamma som igen hunnit vara inne pĂ„ sjulhuset men hemma igen. Idag var hon till och med uppe och gick med sin rullator. SĂ„ ingen vet vad framtiden har för plan för oss. SĂ„ du som funderar. Gör det men tyvĂ€rr har du inget facit. Det som sker det sker och jag Ă€r övertygad om att det finns en plan som ngn redan har klar för just mig och resten av mitt liv.
FĂ„r frĂ„gan ibland - hur fĂ„r du dagarna att gĂ„? Borde vara- hur hinner du allt du gör đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł.