Härligt

Vaknar. Känner mig lätt. Känner mig tömd på ngt som varit tungt ett tag.

Så gårdagens skitdag har gjort sitt. Dvs tömt mig på ett innehåll som jag var full av.

Vaknade inatt. Tankarna ville snurra men jag är glad att en del saker min BV lärt mig sitter som sten. Jag säger till mina tankar. Ut ur mitt sovrum. Ni får sitta på soffan i hallen och vänta på morgonen. Oftast är det ingen tanke som orkar vänta tills jag vaknar igen. Bra tips men kräver övning tills det sitter.

Tankar i mitt sovrum är min man,framtiden. No more

Idag skall jag äga min dag. Hoppas du me får en riktigt bra dag.

Och blir den inte det. Gör som jag gjorde igår. Värdera o fundera vad som gör att vi låter oss få dåliga dagar. För vi kan påverka mkt. Men inte allt. Det lärde jag mig igår 😂😂.

Jag läste lite om hur tankar kan smyga sig in i huvudet. Som igår. Gjorde mig förvånad. Men vet nu att det var för att visa mig hur illa saker kan bli. Dvs bättre med skumma tankar än att agera skumt 😂😂. Det tackar jag för idag 😘😍.