Allvarligt !!

Hur kan jag sätta mig i den sitsen. Gång på gång?

Fattar inte att jag glömmer så lätt.
Jag blir så sjukt sjuk av vissa saker i maten. Är duktig o låter bli. Glömmer hur sjuk jag blir o blir lite nonchalant i mitt ätande.
Suck - sista dan på semestern. Sjukt utvilad. Tränat mkt. Så går jag rakt i fällan. Äter fel.
Fattar inte. Blir sjuk o ramlar ner i ett gnällande mörker av självömkande. Herregud. Det är ju inte ens synd om mig. En glass(Sjukt men sant) Samarin o vila ngr dagar så är jag pigg igen. Och kommer sen ihåg i ngn vecka att aktivt välja det jag äter.

Vilket i-landsproblem 😂😂.

Nu haft 4 v härlig semester. Tagit oss tid att njuta. Pyssla hemma. Resa. Vänner o barn samt barnbarn. Syskonbarn o familj. Ja t.o.m huset har fått sin tid.

Redo för jobb? Näe skulle lätt kunna ha 2 v till.

Nu vardag men långt ifrån slut på sommaren.