90 dagar

Innan vi åkte till Thailand i nov tränade jag och hade ett bra mål. Men förkylningen satte stopp för att nå ända fram då. Men jag hade ett mål till jag bestämt. Nu har jag haft en till lång förkylning så jag hoppas att jag fått min dos för 2017 nu.

90 dagar är mitt nästa mål. På dessa dagar är det en hel del saker inbokade. 90 dagar känns länge men man säger ju att det tar 30 dagar för att få in en vana. Och efter 90 dar borde det sitta som klister.

Så det blir from tisdag nedräkningen börjar.
Skriver för då känns det riktigt och sant.

Och nu skall jag hantera detta lika viktigt som bokslutet på jobbet är. Eller som att betala räkningar är. Eller som att duscha och borsta tänderna. Och lägga mindre fokus på saker som inte är lika viktiga.

Idag insåg jag att inget ska vara lätt. Jag vet att det är en utmaning att leva men va fn.

Beställt nya möbler. 1 av 2 kom. Postnord hävdar att dom levererat båda. Jag vinner och möbel nr 2 levereras idag.
Kylen gick sönder. Beställde ny och köpte med att dom samtidigt hämtar den gamla.
Dom kommer o levererar. Tänker åka. Får stå på oss. Ringer upp sin chef. Bring denna gång. Och ja givetvis hade vi rätt. Dom tog med sig kylen.
Men visst är det sjukt att man alltid måste ha koll/stå på sig för att få rätt.
Tröttsamt.