Allt händer av en orsak

9 månader har gått och Du finns där. Trots ny adress. Himlen. Jag saknar dig och idag inser jag att du hjälpte mig med ett val.


Mkt har hänt under ngr månader. Jag har varit lite vilse i mina funderingar om framtiden. Inte vetat vilken väg jag skall ta. Pratat med dig och aldrig känt att vi kommit på ngt bra. Fått en del förslag/tips på vägen men inte nappat hårt på ngt. Tappat en fin väns närvaro under denna resa. Men så är livet. Föränderligt och påverkbart.

Idag kände jag att det var en bra dag. Du tipsade mig om att idag måste ett beslut tas. Oväntad information gjorde beslutet lätt.

Åter tillbaka på min väg. En motorväg. Nyasfalterad med stadigt räcke hela livet ut.

Tog ett bra beslut idag. Känner mig otroligt glad och nöjd. Livet känns med ens ännu bättre.
Tack du som gjorde min dag 👍👍.