Svårt att fatta !

Så trött på mig själv. Jag verkar ha så himla svårt att fatta. Jag vet vad jag blir sjuk av men lär mig ändå inte.
O igår kom en sväng av magkramp igen o som jag brukar säga smak o mående som en soptunna.

Var vaken många timmar o bad till gud-snälla låt mig bli bra igen. Jag lovar att lära mig....

Trodde..det berodde på att JAG ätit glass eller ngt. 

På gymmet idag berättar jag det för K och då slår det mig. Shit jag tog ju en krydda med vitlök i till maten. 

Haha min dotter har t.o.m satt kryddor jag inte får ha på en annan hylla för att jag inte skall ta dom. Så jag tar medvetet den med vitlök i.  Och blir så förvånad när jag blir sjuk.

Ikväll är det nolltolerans. Inte en felaktig sak skall tas 😑.  Men jag glömmer så lätt när jag mår bra hur lätt jag blir dålig av ingenting 😂.

Målat lite ikväll-skönt o kunna hjälpa till med ngt.

2 dagar till sen 2v semester.