Bra/dåligt/rätt/fel

Visst är det skönt att världen skapar oss alla utan facit på vad som är rätt eller fel. Men vi gör ändå så stor sak av Pridefestivalen. Mkt saker trycks i alla möjliga färger och säljs. Vi lägger våra bilder på FB med regnbågens färger. Men när firar vi oss andra som *bara* gillar motsatta könet? Eller är det rätt? Tror som sagt var inte att det finns ett facit. Men vi gör lite att det känns mer rätt att vara på ett sätt än ett annat.

Att ägna mkt tid åt en sak man verkligen älskar, är det bra eller dåligt eller bara rätt prioritering? 

Min man är bäst på att prioritera sin träning och jag sämst😐, vad beror det på? 

Jag är sämst på att ge min Far tid, andra tycker jag lägger mkt tid på honom. Återigen vems tanke gäller? 

Har haft vårt minsta barnbarn i veckan, så härlig energi. Men hon blir bortskämd med vår närvaro. Vi har henne så kort stund så hon blir lätt prinsessan i vår semester. Rätt eller fel? Beror på vem som tycker utifrån vad.

Ha en härlig dag och njut av de minuter det inte regnar,det gör vi ☺☺.