Orättvist är livet

Veckan varit riktigt bra. Tänkte åka till min pappa igår men fick fråmmande så det blev idag ist.
Jag är på riktigt bra humör. Tur det. För jag tänker att fika på stan var länge sen så det gör vi idag o tar me pappa.
Suck. Kliver in på hans rum halv 11 o han sover fortfarande. Vaknar till efter en stund. Frågar personalen om han är sjuk. Näe han sover ofta så länge. Allvarligt, jag kommer upp 19 på kvällen o han ligger blir över 15 timmar i sängen.
Kan inte vara normalt tycker man alltid hör att äldre sover mindre.
Men han säger att allt är så dj.. tråkigt. Det förstår jag, vem jublar över att sitta på ett hem där alla är sjuka. Inte upplyftande.
 
Men borde inte ngn kunna göra så att just min Pappa slapp detta. För han är viktig för mig.
På film kan man leja ngn. Hur gör man då? Sätter in en annons i sigtunabygden 😂😂😂
 
Måste säga att det är tur att vi inte hade bråttom. Tagit mer än 30m o klä på sig. Man kan ju tro han är tjej o måste sminka sig o fixa
håret. 
 
Nu kom han o vi drar på stan💕.