Sommar/bara vara bästa jag !

Skulle lätt kunna vara ledig hela sommaren. Bara njuta av värmen. Av doften att det är sommar.
Vaknar som vanligt sjukt tidigt 😂.

Jag vet hur olika vi alla är. Jag vet att jag aldrig kommer att förstå vad som påverkar och utvecklar oss helt. 
Jag har full förståelse för att personer krymper om ngn i ens omgivning konstant ger synpunkter på det man gör/har på sig/ser ut osv.
Men är det lika lätt att ge ngn självförtroende genom att göra tvärt om?

Tror inte det o det är då arvsanlag/stjärntecken osv spelar in,tror jag.

Tänk om alla kunde vakna. 
Gilla sig själv o livet dom lever. 
Aldrig behöva må dåligt. 
Alltid få vara glada o lyckliga. 
Tänk så många som skulle bli utan jobb då 😊.

Vården kunde halveras. Vi kunde lätt gå ner i tid på jobbet. Inga förhandlingar med facket om besvärliga personer. Ingen frånvaro pga ångest/utbrändhet osv.

Ja tänk om.....tycker tyvärr Gud har en hel del o jobba med. Tror inte han ville att världen skulle bestå av så mkt sorg/krig/bråk/droger/misshandel osv osv 😴😭😪.

Näe ny dag nu. Kliv upp. Kolla spegeln o tänk/ fn va bra just Jag är på att vara Jag ❤❤.

Ha en härlig måndag nu 💪💪.