Förebild. Jag är bra!

Har alla en syn på sig själva att man är bra /bäst? Eller är vi svenska försiktiga med att ens tänka så för att vi inte vill upplevas som skrytiga?
Skryter man för att man gillar sig själv bäst? Gillar man inte sig själv är det väl svårt att tro att ngn annan gör det?

Har alla en eller många förebilder man ser upp till eller beundrar? Jag hade en men han är död. Gör fortfarande så ont. Han har varit död länge min förebild. Jag saknar honom så himla mkt 😭.
Han var aldrig sur. Arg absolut men aldrig sur. Han var alltid tillgänglig för mig, oavsett tid på dygnet. Vi kunde alltid disskutera. Absolut ha olika åsikter. Kunde bli osams men inte för en sekund försvann min bild av att han var min förebild. Saknar dig pappa ❤❤.

Min PT frågar ofta/ från 1-10 hur tungt? 
Jag tänker idag- hur har dagen varit? Halva dan 9 o halva 3 så då blev det en 5a😅.

Nu snart dags o sova. Ny dag imorgon me nya utmaningar.