Träningsvärk

Ja så blir det när man säger till sin PT att jag vill ändra mitt mål lite. När vi var klara igår frågar han när jag sist hade denna puls i träningen. Flämtande svarar jag - länge sen 😂😂.
Undrade om jag skulle få träningsvärk. Hahaha JA är svaret. Och inget mer än att jag får  tänka om. Fungerar inte med tung träning 1ggr/v. Mer ofta🤗🤗🤗.

Snart lite extra ledigt. O då borde/bör/skall tid för träning finnas.  

Var o handlade idag. Hittade lite nya smaker på kvarg som jag köpte o skall testa. 

Mål är ju ngt ja funderar mkt på nu. Kan ett bra mål vara att åka utomlands var 4de månad. Borde göra att man orkar me värmen 💖💖. Maj + sept och nov/dec. Kan vara en bra plan 👍👍. 

Åldern. Är den bara en siffra? Eller ngt man måste förhålla sig till? Kommer jag orka löpträna igen? Är det ok att sitta själv o lyssna på en bok? 
Åldern borde ge lite fördelar. Borde man inte kunna ha en förhandling? Om jag slutar jobba före pension. Lär upp en arbetslös att bli (nästan) lika bra som mig borde vi då inte kunna byta. Hen jobbar o jag softar? 
Jag vet att ålder och erfarenhet är olika saker.  Men jag är säker på att åldern inte har ngt med mitt härliga självförtroende o göra. Jag är säker på att jag fått det pga ngt. Vet inte varför och vad. Sitter bara nöjd med det.
Delar med mig så ofta jag kan. En del växer och en del tittar på fundersamt. Men så är livet. Vi alla väljer varje dag vad som är viktigt och var vårt liv är på väg. Vissa väljer motorvägen och vissa små slingriga vägar.