Semester 😊

Äntligen. Allt jobb klart. Chefen nöjd
Bordet tomt. Inte ens stressad dag. Tog en massage. HĂ€mtade Devin för lite bad. 
KÀnner mig sÄ sjukt trött. Tror semestern har klivit in i kroppen.

Fick ett fint mail med *Du Ă€r bĂ€st* bra avslut pĂ„ en arbetsdag ❀.

Tror jag har gjort allt jag tĂ€nkt göra. Även loggat ut frĂ„n sociala medier. Tagit bort aviseringar pĂ„ Allt i telefon.  SĂ€nkt ljudet pĂ„ telefon đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł.

Funderar pÄ hur olika bilder vi ibland har inne i huvudet. Fast vi tror vi tÀnker likadant.
1 lÀngtar till semestern för att fÄ umgÄs. En lÀngtar till semestern för att fÄ egen tid.

1 har en plan för separation i huvudet medans dem andra funderar pĂ„ att gifta sig.

En tÀnker pÄ alla mÄsten som mÄste göras hemma o em bara pÄ solstolen.

Kommunikation. Tydlighet. Är sĂ„ mkt bĂ€ttre Ă€n att tro och tolka in saker i det som sker.

Nu dags för att sova. Ny dag i morgon och jag hör min cykel ropa - anvÀnd mig !!!!!