Självklart för mig.

Vissa saker är så självklara för mig. 
Vissa saker finns i mitt liv som jag inte tar som självklara utan är ödmjukt tacksam för.
Tänk vad lite en kommentar kan göra. Den väckte idag en fundering hos mig. Vad gör att vissa saker är så självklara för mig och för andra inte?
Vissa saker gör jag bara Av farten utan att fundera på varför. Jag har en ny livlina i mitt liv, kallad hen, coach. Hen sa att jag måste lära mig säga nej. Näe det behöver jag inte sa jag. Jo det måste alla lära sig sa hen. 
Men ingen frågar mig utan ofta gör jag saker ändå. Så nej behövs inte men kanske att tänka efter innan jag gör. Fast varför ? Jag  älskar ju o göra saker som ger den jag gör det för lite glädje och uppmärksamhet.
Undrar vad som gör oss till den vi är och hur vi agerar. Jag blir sjukt ompysslad av min kärlek. Är det därför jag är som jag Är? Ingen aning men jag är otroligt ödmjukt tacksam för att ha just min man i mitt liv. Han är så bäst för just mig 💖💖.
Att vara ledig borde göra att man är utvilad men ja är trött ??? Och ont överallt🙈. Febertoppar. Ont i kroppen osv. Skumt.
Men jag tillför mina vitaminer och dricker mitt Fitline och morgonen efter mår jag bättre igen. Känns som ngt vill göra mig sjuk men jag står emot. Ett tag 🙈😱.

Nu snart natti och njuta av sömnen och sängen. Och stänger som vanligt dörren för obehöriga tills det är morgon igen.