Jorå så att...

Dagarna går. Rinner iväg. Åker hemifrån före 8 o hemma efter 17. 🤣🤣. 
Jag är ju ledig. 
Gör exakt vad jag vill.
Finns många sätt att utrycka det men jag väljer ordet - fritidsforskare. 
För det är vad jag gör nu. Forskare av min fritid o shit vad det finns saker o göra 🤣😂😂.

Finns såklart svarta moln på himlen om jag vill. Men jag vill inte. Ser allt i en positiv anda, som vanligt.
Allt har en mening och jag vet det speciellt med detta som nu sker/skett. Bara positiva saker i min framtid. För ni vet - det är vi själva som gör livet till vad det är. Vi får ett liv och det är upp till oss att forma livet. Vissa saker kan man inte rå över men allt man kan påverka äger man.

Hörde idag en kvinna som varje dag började sin dag med att säga vad hon var tacksam över. Hon hade 10 som mål varje dag.
Jag tänker börja med minst 3 varje dag. Hon skrev ner dom och tog fram när livet kändes tungt. Hon döpte sitt block till - Jag är tacksam för;
Jag ska testa 😊. Behövs säkert. Snart kommer årstiden jag inte älskar. Hösten o vintern. Skulle lätt kunna dra ngr månader till ngt varmt land. Kanske hinner vi 🤔😍😍.

I morgon är en ny dag och nya saker händer varje dag.  Det är livet ❤❤❤.

En person ringde idag. Hon pratade lite om vad jag vill med mitt liv o min framtid gällande arbete. Jag ss att jag inte visste. Att jag vill göra ngt nytt. Vill kliva in i ngt jag inte jobbat med förut. Hon lät lite förvånad. Blev tyst. 
Frågade sen- hur gammal var du? 😂😂😂. Hon trodde säkert jag drev med henne🤣🤣.
Men allvarligt - utmaningar är till för att göra så vi utvecklas.
Jag har anmält mig till Joyvoice. O det var ngt jag aldrig trodde jag skulle göra. Men livet är till för mig ❤❤❤ här och nu.