Jobbigt och besvärligt

Kom helt plötsligt in i en tankesvacka. 
Att leva är aldrig lätt. Att ta beslut som alltid är rätt är aldrig lätt.
Att alltid göra det som är rätt är helt omöjligt om alla skall ha en syn på det man  gör.
Att själv kunna avgöra vad som är rätt för mig just nu är lätt men inte säkert att det blir rätt.
Vem bestämmer då vad som är rätt och fel? 
Och för mig? Förmodligen så mkt omgivningen fast vi tror att vi själva bestämmer. Vi har alltid en liten röst som sitter och tycker och tänker inne i vårt huvud. Och ibland lyssnar vi på den rösten och ibland inte.
Jag tyckte jag kände mig pigg nyss. 😂😂😂. 
Tänkte att nu så....men det var fel tänkt. Tröttheten slog tillbaka med ett småleende och sa- trodde du verkligen att du blir frisk så fort 🤣😂🤣😂🤣. Fort? Dag 6 är för mig läääääääääänge sjuk 😱😱😱.
Så jag lyssnar på rösten som säger vilar. Sitter o läser lite. Men för trött i ögonen för o förstå. Så då blir det lite bloggande. Lite fix me skrivaren så jag kan jobba lite, när orken kommer tillbaks.
Efterlyser dig min ork. Stick inte så långt bort nu 💖💖.
Jag förstår din poäng. Jag vilar 🤗🤗🤗🤗🤗🤗. Färdig nu!!!!!!! Var är du????