Semester och separation.

Hade en bra plan för mina lediga dagar o den höll hyffsat. Hade skrivit ordet vila i fredags men den dag blev en hel del annat gjort istället.
Hade glömt att min kärlek var ledig 😘.

Det känns som en bra ledighet men fortfarande skulle jag kunna vara ledig ngr veckor till. Har funderat lite på min sommar och inser att den tid jag varit ledig inte fyllts på med vila-glädje och annat boost inför vintern utan mest sjukdom och otrolig smärta av saknad.
Inte konstigt att jag känner behov av ledigt.

Får fundera lite på hur jag skall fylla på min kropp med energi igen.

Dags för separation. Har funderat ett tag men nu bestämt mig.
Jag lämnar mitt gamla gym med lite sorg i hjärtat. Det är fint men vi har glidit isär. Har så svårt att ta mig i kragen. Så jag byter till Sigtuna och det nya fina gymmet där och hoppas att min gnista till träning återkommer. Lite som när man är nykär man får sen se till och hålla lågan ständigt brinnande. Betyder eget arbete.

Igår var det invigning på WE.
Det nya gymmet i Sigtuna.
Jag var där och tränade lite och fick se lite kändisar som var där och kollade in stället.
Tror det blir ett bra ställe.
Det är så nära hem.
Svårt att låta bli o byta samt att dom fått ditt ett grymt bra gäng instruktörer och ägarna själva Wikegård och Eriksson är grymma o träna med. Blir bra 👍.

Körde lite kondition igår. Idag blir det ett pass i buren 😊.

Fikade sen me goa A och F.

Middag på kvällen och firade en blivande 65 åring. God mat,trevligt sällskap och mkt skratt. Mer än så orkar man inte på en dag. Nöjd 😊.