Tvivla eller tveka aldrig

Tänk om tvivel eller oro för framtiden inte fanns. Vem har hittat på att man kan oroa sig för saker som kanske händer? Händer det så händer det. 
Inger vi kan påverka. Eller kanske lite. Är ja osäker på mitt jobb så lär ja dubbelkolla allt. Blir därför stressad o gör fel eller hinner inte.

Har jag förtroende för mig själv att jag kan så kör man bara. Man hinner. Ibland kan det säkert dyka upp ngt fel men det fixar man lätt till då man aldrig blir stressad.

Tänk att oroa sig för att ens barn skall råka illa ut. Tänk om inget händer dom i hela deras liv. Tänk va onödig oro man haft helt i onödan.

Att tveka när man ska hoppa kanske gör att hoppet inte blir så bra det borde bli.

Att starta ett ftg o oroa sig för att det inte ska gå bra, hur skoj e de?

Att gifta sig o oroa sig för att det inte ska hålla, inte skoj.

Nä jag tycker att alla borde lära sig leva i nueten. 
Att leva i det du kan påverka. 
Inte oroa dig i onödan för tyvärr blir inte resultatet annorlunda. Allt är redan bestämt o blir som det är meningen att det ska bli.

Näe njut av idag o var lycklig att du har idag. Vem vet vad imorgon har i sitt bagage till just dig 💕.

Idag en helt vanlig tisdag. Men en bra tisdag 😘👍👍.