Tiden- veckor -dagar.

Allt snurrar på som vanligt. Tänker stilla hur har jag hunnit med att jobba? Fast jag vet. När man måste klämmer man in allt på mindre tid. Just nu har jag möjlighet att strosa lite. Inte ha ngn plan. Tacka ja till det jag vill. 
Jag vet ialla fall att jag måste få in lite rutiner.
Träningen hinner jag inte ens få in, helt makalöst 😂😂😂.
Jag kollar på jobb. Lägger en stjärna på de som är intressanta. Blir lite trött för jag vet att statistiken säger att man måste söka 100 jobb för att få svar på 10 o gå på 1 intervju. Det är ju lätt ett heltidsjobb bara det. 

Ägnat mkt tid åt mamma. Hon har fått ett nytt boende dit hon flyttar imorgon. Vi har gjort riktigt fint där. Fast hur kan fint ersätta ens egna hem? Vi försöker få henne att äta, dricka o träna. Allt för att kunna komma hem igen. O vem vet. För några veckor sen kunde hon inte gå alls o ni går hon utan rullator 💕. Rätt som det är hon hemma igen.

Jag har kollat på en bra serie. Inser hur snabbt ens liv kan förändras. Hur snabbt det man tror är stabilt blir ngt man inte vet ngt om längre. Att ens vänner inte alltid är ens vänner. Att ens barn kan tas ifrån en för att ngn startar ett rykte som inte är sant. Så livet är inte alltid alltid det man vill o tror livet ut.

Att ha det bra. Att ha en trygg familj. Allt det får man jobba hårt för. Man kan inte på ngt sätt påverka sjukdomar eller olyckor som händer men man kan påverka hur man hanterar dom. Man kan varje dag tänka på allt som är bra o låta det som är dåligt vara det du minst tänker på. Att tänka på dåliga saker gör dom inte bättre. Att tänka på bra saker gör att du mår bättre.
Jag väljer att tänka på allt jag älskar o allt jag är tacksam för istället för allt som är tungt nu och som jag ändå inte kan påverka 2320 en söndag kväll 💕💕💕💕.