Årstider

Åker mot N. Regnar från Gävle. Hösten kryper på. 8 grader ute. Shoppar lite. Paraply o stövlar. Inte min årstid men allt har en mening 💕💕.

Jag vet att det finns olika depressioner. Höst är en. Jag är glad att min glädje alltid finns i min kropp. I mina ögon. I mitt leende. Inte ens regn o höst kan ta bort min glädje. 
Jag tittar ut genom bilfönstret, vrider på huvudet och ser den som ger mig så mkt kärlek o lycka. Ler för hur kan jag annat. Med honom är ingen årstid fel 💕💕💕.

Jag skulle vilja bli forskare i mitt nästa liv. Forska på hur allt fungerar inne i vår själ. Varför får ngn så mkt sjukdomar? Varför hamnar många i depression när andra klara sig jättebra fast man har samma förutsättningar? VAD gör att mitt liv blir mitt?
Och att jag inte ramlar ner i mörkret? Tror en sak är att jag har olika livliner som föder mig med glädje o energi. Alla borde ha såna i sitt liv.
Jag vet att jag är duktig på att dela med mig av min energi också. Men om det vore så lätt kunde jag börja sälja positiv energi 😊. Men så är det inte. Den som får den måste också vara mottaglig.