Tillfälligheter och slumpen

Kan livet vara helt oplanerat och allt som sker är tillfälligheter eller slumpen som dyker upp?
Det jag har bestämt mig för kanske inte är sanningen utan bara det jag tror.
Är jag bortskämd eller bara lyckligt lottad? Eller är det bara så att just jag är nöjd med det jag har och inte suktar efter ngt annat. Gör det mig gladare?
Funderar lite på vad jag vill bli i mitt yrkesliv härnäst. Jag sa kockerska till min mamma igår. Hon skrattade gott. Tolkningsfråga 😱.
Eller kanske strukturnisse på ålderdomsboende. Jag har mkt synpunkter och mitt namn verkar lätt att komma ihåg 😂😂eller kan det bero på mitt ifrågasättande 😱😱.

Just nu är jag mellan jobb. Och därav tankar på framtiden. Men just nu ser framtiden ljus ut. Kanske en resa vore ngt 😍😍.

Tränade med min PT igår. Han är grymt bra o vet exakt min gräns o ser till att vi höjer ribban hela tiden. Igår var det fysträning ute. Trappträning o lite löpträning. Jobbigt o härligt 🤗🤗.

Nu dags för o läsa en bra bok o bara njuta av livet.