Roligt när ngt nytt händer

Träffade idag en ny läkare med en helt ny infallsvinkel på min sjukdom. Det hen berättade när jag tömt allt jag kunde informera om var så självklart. Varför kan inte vanliga läkare inse att deras kunskap ibland är slut. Förslagen slut. Inga mediciner hjälper. Varför kan dom inte vara ödmjuka då och ge tips om hur jag själv kan gå vidare. Nu såg jag ett inlägg på FB som väckte mitt intresse. Hen har på 1 timme fått mig att fundera. Kan det verkligen vara så lätt? Jag skall ge det hen gav mig 3 månader. Och sen utvärdera. 

Hen avslutade med att säga att hen var övertygad om att jag skulle klara detta. Jag verkade så fokuserad och handlingskraftig ❤. Ofta är jag det men sällan när det gäller mig själv. 
Men nu lovat mig själv att JAG är prio 1.

Vardagen rullar på. Fullt ös varje dag. Inte ens nu hinner jag träna så mkt som jag vill 😱. Om jag verkligen vill?  För om jag ville borde jag väl? Skumt. Men jag har ialla fall min PT 1ggr/v o de e bättre än inget.

Jag tänker att på 8 v kan jag träna 3ggr/v =24p. 
Så när jag möter 2019 skall jag. Vill jag. Ha tränat 24 pass. Imorgon blir då dag 1.
Tänker om jag skriver blir det verkligt 😊💪💪.

Årstiden nu är inte min. Längtan till värmen finns. Vem vet vi kanske möts igen 🤗🤗.