Arbetslivet

Hur blev jag den jag blev?
Visste jag redan i skolan vad jag ville?
Vet alla alltid vad deras drömyrke är.
Har alla ett drömyrke och plan för sitt yrkesliv?
Om man inte har en plan eller en dröm hur vet man vad man vill jobba med? Beror framtiden på vilket första jobb man får o utvecklas efter det?
När måste man bestämma sig. Och måste man det?
Just nu är jag lite vilsen för jag har ingen plan. Ingen dröm. Och mitt drömyrke har alltid varit att vara polis. Jag är för kort och för gammal nu. Så vad framtiden har i beredskap för mig vet jag helt ärligt inte.
Jag vet vad jag kan. Men vill jag jobba med ngt av det? Eller satsa på ngt helt nytt . Utmaningar är ngt jag gillar så vem vet 😊.
Jag har ngr önskemål. Nära. Roligt. Mkt att göra. En bra början 😊👍.

Idag och igår har det handlat om bilar. Vi skall byta. Har provkört en hel del. Får se vad vi fastnar för.