1 dag. I dag.

Allt kan hända. Idag eller imorgon aldrig igår.
Ser så mkt på sociala medier om Lillbabs. 
Det berör så mkt. Är så känslosamt farväl.
Är så många som visar sin saknad och uppskattning. Helt otroligt.

Det gör att jag tänker på 1 dag. I dag. Och inte igår. Idag lyser solen. Fåglarna kvittrar. Där jag bor är lugnet helt magiskt. Jag trivs. Skulle kunna leva Här och NU hemma och bara vara. 
Så nöjd med att sommaren är här det är min årstid.
Igår blev det en cykeltur. Snart har min nya cykel gått 10 mil. Min gamla fick endast ut vid 5 tillfällen. Det är som jag alltid sagt och tror på. Allt har sin tid. Och nu har jag hittat min träning som är lätt och inte kräver ngn tidspassning. Men jobbig.
Tankarna går åter tillbaka till Lillbabs. Tänk att hela sitt liv fått jobba med det hon brann för. Musik är underbart. Alltid. Tänk om hon arbetat som kockerska. Hela världen hade ju inte kommit till hennes begravning och bakat. Nu kom hennes vänner o kollegor o sjöng. Underbart.
Jag vet att min far är nöjd. Nu får han musik som han gillar till himlen ❤❤.

Jag beställer i dag en bättre dag än igår. Går det? ❤❤.