2 år idag sen du lämnade oss.

Pappa ❤

Idag är det 2 år sen du somnade in. 
2 år av saknad. 
Men 2 år där minnena av dig som frisk varit prioriteringen. 

Vaknar idag av åska och blixt samt ett härligt regn. Är det din gåva till oss på din årsdag 😍?

Minnen av din sista tid är just nu mkt i mina tankar eftersom det är ungefär samma sak igen. En nära ligger mkt sjuk just nu. 

Jag skrev dagbok under din sista tid. Inte orkat läsa förut men gjorde det häromdagen. Minnen väcks 😥😥.

Jag orkar inte vara lessen så jag bläddrar ist i mitt album av bilder och kommer ihåg allt bra.

Du är och förblir den bästa Far för mig och är så saknad nu och för alltid.

Jag ser dina tårar forsa från himlen. Tolkar dom som att du saknar oss i massor. Precis som vi saknar dig.
❤❤❤❤❤.

Lägger in lite mysiga bilder i dagens inlägg.