Sömn eller vila

Jag vet ju att man inte skall utmana ödet.
Inte säga-jag blir aldrig förkyld längre för bums e man sjuk.
Men sömnen har aldrig varit ett problem. Häromdagen pratade vi om att sova. Gav tips till en som just nu hade svårt. 🙈🤣. Jo du.. Nu vet jag exakt hur det känns.
Sover på hotell o varit vaken säkert 10 gånger I natt. Klarvaken o pigg. Somnat om genom mitt vanliga tankesätt. Men nu ger ja upp.
Kl är 04 o vi ska ändå upp 05.

Dag 2 på semestern och idag flyger vi till ett annat land-nice.

Tänker så här om sova och vila. Huvudsaken är att kroppen och ögonen får vila och hjärnan pausa. Jag överlever. Kommer säkert sova gott på planet ist.

Nu lyssna lite på min bok tills kärleken öppnar sina härliga ögon😍😍.

Avslutar dagens tankar om sömn med att vara glad att jag oftast sover bra😍.