Så sant

Om jag har ett mål och inte alltid är strikt. Når jag inte mitt mål då?
För att nå ett mål måste det finnas ngn sorts plan. Om det inte finns det når jag inte mitt mål då?
Mitt mål är inte mitt mål om jag inte har en plan och följer den. Då är mitt mål min dröm ist.
Så det jag vill måste jag göra en plan för annars kommer det alltid bara att vara min dröm. Är det fel att ha en dröm bara? Kanske inte men om drömmen kan bli verklighet varför gör jag inte bara en plan så det kan vara mitt mål ist?
En dröm jag har utan en plan är att få tillbringa så mkt mer tid i värmen än jag idag gör.
En annan dröm är att skriva. Och ägna mig åt att läsa olika saker. Men nu är det en dröm utan plan. Mitt huvud orkar inte just nu. Bokat tid hos min BV så får vi se om hon kan hjälpa mig rensa lite tankar.
Är med i en FB grupp som handlar om min sjukdom. Många arbetar inte alls och många enbart halvtid. Är det en lösning för mig att jobba mindre 🤔. Inte just nu men där dök en till dröm upp. 🤔🤔🤔.
Varför spara ngt till sen som kan ske nu? Ex vis storvinst på V75. Jag behöver inte vänta komsi komsi nu 🤔🤣🤣🤣.

Tror jag ska skriva upp alla drömmar jag har och se om jag inte kan göra en plan för minst 2 så det finns som mål i mitt liv och inte en dröm bara. Om man sen inte når sitt mål kan man ju ta bort den som sin dröm för då vet man ju att det aldrig blir så. Varför drömma om ngt ouppnåeligt?
Ny dag och ledig dag. Nice 🤗.