Mörkt och nytt år

Tänk vad tiden rinner iväg. Som att sätta på en kran och dagarna försvinner lika fort.
Idag har det gått 22 dagar av det nya året. Och jag måste pausa lite.
Vad händer? Följer jag min plan?
Målen för mitt 2018 är dom satta? 
Prioriterar jag som jag Vill?
Lite är på bana och mkt inte. Så paus behövs och göra det jag inte gjort klart så att inte bara 2018 rullar på utan min påverkan. Hatar när slentrian tar över planerade mål. Men är inte planen bra eller inte ens existerar fullt ut kommer slentrianen in som en vardag.

Har du mål för 2018 och följer du dom?
Jag återkommer när jag gjort det jag förträngt lite. Tänkt göra det på semestern men hann inte 😅😅🤣.
Tänkt göra det i helgen men hann inte 🤣.

Hatar så himla mkt årstiden med mörka mornar och mörka kvällar. Längtar till ljusare tiden. 

Var till frissan igår och inser hur olika vi ser på världen. Ngr åker aldrig till värmen . Och jag längtar ständigt. Ngr tänker mkt på vad man kan bidra med för att göra världen bättre o ngr bara lever på.

Så livet är som vanligt var och en lever utifrån vad just Jag tycker är viktigt just idag.