2018 års insats

365 dagar varav vi nu är på dag 3.
Somnade sent igår. Men med ett leende och vaknar likadant. Så himla skönt.
Jag tänker på mina dagar som en bankbok. Jag har sparat in detta och skall nu förvalta dom väl medans dom används.
Saker som jag vet om är;
- arbeta 40 timmar per vecka förutom röda dagar och semester.
- SOVA I SNITT 6.5 tim per natt
- åka till och från jobbet 30 min per dag jag arbetar.
Detta är vad jag vet och resten är helt tomma timmar. Tänk vad mkt tid vi har ! Och ändå säger man ofta att man inte hinner...
Men tror mer orken är den som styr och humöret/energin.
Om jag varje dag inte hade ngt problem. Inte ngn energibrist. Tänk vad jag skulle kunna åstadkomma varje dag. 

Så jag har inga mål för 2018. Det jag vill har jag redan i slutet av 2017 påbörjat. Mitt 2018 är mina dagar att förvalta. Mitt val och mitt liv.
Läste om en kille som blivit sjuk och fått sitt sista datum. Jag vill inte komma dit och få panik över att jag slösat bort dagar för att jag vet att jag har så många kvar. Jag vill känna att jag förvaltar dom lika bra som ngn förvaltar mina aktier 😍.

Nu en dags jobb kvar. Sen ledigt och umgås med min kärlek. Min semester har som vanligt det jag vill för mig med i bagaget. Kärlek,vänner,musik, bra böcker och ett annat land.

Vi vill resa så mkt och göra så mkt saker så fick vi som vi ville skulle jobbet sakna oss 😅😆 vi skulle knappt hinna jobba🤔☺,

Ny dag och nya tag. Fyll den med tankar om att just DU är den bästa av just Dig.