Jag är unik o du me 👍

Om man ofta tänker "Jag är värdelös" eller "Jag duger inte" så tror man till slut att det är sant. 
Pröva istället att tänka: "Jag är unik och jag är riktigt bra." Roligare tankar gör livet så mkt roligare. 
Så fort en negativ tanke om dig själv dyker upp- stäng dörren för tanken. Låt den inte slå rot. Älta inte. Vänd allt som händer o allt du känner till ngt du kan påverka o bli glad av.
Visst är det lätt att säga men svårt att göra. Men min syn är att vi faktiskt äger våra tankar. Ingen annan kan bestämma över mina tankar o min attityd. Bara jag själv.

Nu dags för att träffa John Blund. 😊. Han är lite sen i kväll 🤔 redan över 01 🙈.

Somnar gott o tänker att fn va livet e bra 💕💕💕. Finns ngt att se framemot varje dag. Imorgon dags för ett nytt uppdrag. Hundvakt. Det kommer bli spännande 😊😊.