Vem vet?

Ja allt är ett oskrivet blad. Ingen vet vad som händer. Ingen vet om det man planerar blir av. Ingen vet om det SMHI säger stämmer. 
O vet man inte får man hitta på 🤣🤣.

Jag har ett pkt på posten som jag fått sms om att den finns att hämta. Men den finns inte säger dom som skall lämna ut. Efter 3 dagars letande med hänvisning kom tillbaka imorgon ledsnar jag. Frågar hur gör ni om det är borta? Du får själv anmäla det försvunnit. Men... ni har ju scannat in att det skall finnas o i er dator finns en plats. Ja säger tjejen men platsen är tom. Absolut, givetvis, självklart är det ju jag som måste anmäla att ni haft bort mitt pkt. Surnar till o går. Men väl hemma mailar jag chefen får vi se om ngt svar dyker upp. 

Min mamma har nu legat 3 v  på sjukhuset. Förra torsdagen ringde dom 0525 och tyckte att vi skulle komma in. Väl där verkade ingen veta vem som ringt. Fick prata med läkaren vid 10 o hon sa att det ser inte bra ut. Vilket vi själva kunde se.
På fredagskvällen vaknar mamma till liv o börjar prata igen. Piggare för var dag som går.
Igår skickade jag ett mess till min kompis o skrev - mamma kommer snart hem 💕.
Då ringer läkaren från sjukhuset. Dom har hittat fler sjukdomar😥.

Jag skrev detta inlägg förra v. Utan att skriva klart. Finns en mening med allt. I måndags ringer dom -  mamma så pigg så det finns planer att hon snart får komma hem ❤❤❤❤.

Mamma så- ont krut förgås inte så lätt - så sant - hon är inte klar här på jorden än så mkt är säkert.