Min syn på mig.

Alla borde ställa sig frågan - varför är mina tankar om mig själv inte alltid att Jag är den bästa versionen av mig?

För jag är ju bäst på att vara jag.

Ingen kan vara bättre på att vara mig.
Visst kan saker ändras. Visst kan saker förbättras. Men vi måste lära oss att gilla oss själva. Livet blir så mkt enklare.

I sommar har Gud testar hur mkt jag orkar. Han ger mig utmaning på utmaning. Jag tror att jag kommer att hålla hela vägen ut.
Denna v verkar min mamma må bättre. Nu blev det fokus på mitt jobb ist. Och jag ser att även om det är en otroligt tråkig vecka på grund av ett tråkigt besked överlever jag.

Kan känna lite stress för att situationen är ny men man skall lära sig minst en ny sak varje dag. Just nu lär jag mig som fn 🤣🤣🤣🤣.

Framtiden är nu oviss på många sätt. Jag ser fram emot den utmaningen. Jag har en plan. Den går ut på att fokusera på saker jag sällan tar mig tid för. En sak är MIG själv 🤔.

Jag är medveten om att många människor tar hårt på saker som sker och funderar mkt. Jag har haft en bra mentor som lärt mig min mantra. Lev här och nu. Lev i din egen påverkan. Älta inte det du inte kan påverka.

Läste igår om en kille som hittat ett annat sätt. Hans jobb krävde mkt. När han åkte förbi en viss skylt på vägen hem lämnade han jobbet där. Med alla tankar. När han sen åkte till jobbet hämtade han upp sina tankar på samma ställe. Vill man kan man. Dock behövs övning o disciplin. Han klarade av pressen på dan eftersom kvällen gav han åt sig själv och fyllde på med energi.

Sömn är en viktig sak. Jag vet. Och jag vårdar den förbannnat väl. Sömnen är min trygghet till ork.

Nä nu är det en ny dag och vi sparkar igång den med härliga tankar.

Vem kan vara bättre på att vara jag ?
Ingen!

Alltså är jag BÄST och lite ödmjuk 💕.