1 v av livet.

Att ge eller ta energi är ngt man oftast är omedveten om. Man är som man är för man vet inget annat. Jag är säker på att den som tar energi istället för ger inte menar ngt illa.
Ibland kan man själv vara så mentalt slut så det minsta lilla som ngn tar var den enda energi som fanns kvar.

Jag har så många som ger energi och jag försöker att vara  medveten om hur jag själv ger och tar. Veckan som gick var tung. Otroligt pga så många saker jag inte kunde påverka. Kände lite stress/frustration men lyckligt lottad orkade jag mig igenom veckan med lite mindre sömn än vanligt o mkt mindre timmar hemma än vanligt.  Jag är faktiskt ganska ok nu. Känner att jag lärt mig så otroligt mkt på mitt arbete den sista tiden. Inte lärdomar man kanske allttid är ute efter men lärorika lärdomar.
Jag vet att vi alla som varit i detta stök sista tiden vuxit. 

Och mitt i en tung vecka ringer då sjukhuset. Jo din mamma skall få åka hem! What? 
Ni förstår säkert min förvåning. Ena gången har hon fått nummerlapp 1 till himlen och nästa ska hon hem? Dock med 1 v mellanrum men ändå. Hon är nu på ett boende och då mkt bättre. Hon hade fått en stroke är det besked vi fått. Därav så sjuk. Nu ser vi fram emot snabb tillfrisknad så hon kan få komma hem till sin egen lgh.

Och jag tackar mitt arbete för drygt 3 år. Anledningen är att ftg inte finns mer.

Jag har varit otroligt nöjd med mitt liv. Roliga kollegor. Roligt och lärorikt arbete. Även på slutet. Jag kan så mkt mer idag än för 3 år sen och så ska ju livet vara. Lära sig tills man dör.

Min plan ett tag nu är att utforska min fritid så får vi se sen vad som händer på arbetsfronten.

Allt löser sig om man har rätt attityd. O det vill jag lova att jag har 🤣🤣🤣.

Ikväll blir det påfyllning av energi. Skall lyssna på min man som skall spela ❤💕❤💕.